Ett litet livstecken

Jodå, jag lever! ;) Har bara haft det så fruktansvärt körigt i ett par månaders tid.
Inte har det blivit så mycket skapat heller, men jag tänkte lägga upp det jag gjort på Söndag.

Julen står för dörren vilket medför att jag blir lite dämpad...
Det är inte det att jag inte tycker om julen, tvärtom!
Jag tycker julen är en härlig högtid med god mat, gemenskap och mys!
Men jag blir alltid lite deppig i dessa tider ändå, vet inte riktigt varför...

Nåväl, dags att ta tag i dagens middag, sedan blir det till att shoppa de sista julklapparna och städa.
Vi klädde julgranen igår, dottern och jag, vilket betyder att hela golvet är fullt av glitter och småskräp *ler*

Ha det jättegott alla och stort TACK för alla gulliga kommentarer!!! *Blir helt varm inombords*

Kramar
Linda

Kommentarer
Postat av: marieg

Önskar er en skön julhelg Linda! Hoppas vi ses snart!

2007-12-23 @ 08:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0