Lite "gammalt" som jag inte visat här...

Åh vad härligt att våren äntligen är här!
Fick lust att lägga upp lite sidor från förra året så här kommer de:









Sorry att bilderna ser så sneda ut men det beror på bildredigeringsprogrammet... allt är rakt IRL ;) Såå dåligt ögonmått har jag inte när jag scrappar *ler*

Fick hem massa godsaker att pyssla med från Scraplagret igår, bl. a Månadens dekorationskit för April som bara är sååå underbart fint! Kan verkligen rekommendera den webshoppen!

Nu väntar sängen och jobb imorgon, får se om jag hinner få ihop något Scrappat i påskhelgen då jag är ledig och sambon tyvärr jobbar hela helgen...

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Hallå stumpan!

det var länge sen jag lämnade ett avtryck här.

Hur har du det? Bara bra hoppas jag!! :)



Dina lo´s är superfina allesammans!



Var du på träffen på Hildas rum för några helger sedan?



Ta hand om dej!!



MÅNGA KRAMAR Petra

2010-04-08 @ 00:52:51
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0