Lite nya kort...

Vilken underbar solig och varm dag det har varit idag!
Jag har jobbat och varit på personalmöte men nu på kvällen har jag, min sambo och dottern varit ute på promenad, köpt glass och ätit pizza! :)

Här är några nya kort jag gjort senaste veckan:

Först ett jag gjorde till min sambos pappas fru (oj då, det lät krångligt!)

image26

Nästa är gjort till min Farmor, hon fick det förra helgen när vi åt middag hos henne och Farfar, båda blir 82 i år :)
Detta är mitt första försök att måla motiv med distresser...hmmm...

image27
Både flickan med nallen och swirlen är stämplar  från Magnolia och den förstnämda är satt med 3-D kuddar.

Och så ett födelsedagskort till min sambos mamma som fyller år imorgon.

image28
Lyckades visst ta bort kanterna på kortet när jag lade in det i photoshop elements, men kanterna är egentligen lite uppruggade och färgade med limegrön fluid chalk.
Paketet och blomsterflickan är stämplade motiv från Magnolia, färglagda med distresser och med lite stickles glitter på paketsnöret och blommorna. De söta små bina är en stämpel från Alota Rubberstamps :) och texten är en stämpel i  Easer 's egen design ,min favorit-stämpelbutik!

Jaha, då var det dags för sängen snart, tänkte hinna planera en LO först.

Kram på er alla och sov gott!

/Linda

Kommentarer
Postat av: Carola

Ååhh!
Vilka läckra kort!!! Superinspirerande.

Hoppas du testar dem ngn iaf. För de har verkligen roliga paket. Nu i Maj firar de 2 år som klubb, så de kommer vara mycket tävlingar i forumet. From Juni (tror jag) kommer de ha ad-ons till paketen också.
Finns nu sneakpeak på juni btw.

Kramiz

2007-04-27 @ 21:52:52
URL: http://www.frejsan.blogg.se
Postat av: Mette

Åhhh vilka fina kort du har gjort!
Du är så duktig! :)

Kram
Mette

2007-04-30 @ 15:51:42
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Annie

Vilka härliga kort!!!

2007-05-01 @ 13:41:23
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com/
Postat av: Linda/Linxen

Mycket bra jobbat MVH mojje

2007-05-06 @ 23:12:38
URL: http://www.linxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0