Veckans Utmaning V.34...

...på Swe Scrapbook bestod av att använda sig av svart och vitt samt EN accentfärg, en kul utmaning!
Mitt bidrag ser ut så här och blev publicerat idag *glad*

image83

Blixten syns visst lite i fotot...attans att det ska vara så mörkt på dagarna!

Igår var det riktigt riktigt kyligt ute, det är nog dags att leta fram höstjackan...hmmm.

Jag har köpt ny mobil nu! ;) En Ericson W660i i färgen Rose Red blev det.

Igår var jag hemma hos Ullis och scrappade tillsammans med henne, Caroline och Marie.
Gott fika (Ullis är jätteduktig på att baka) massa skratt, och såklart LITE scrappande också *haha*

Vi pratade också en del om vår kommande....

SCRAPTRÄFF i NÄSSJÖ

Ja, nu är det äntligen dags för en uppföljare till förra årets scrapträff i Nässjö! WOW!!

Denna gången i större lokaler med plats för många scrappare och kortmakare!

Annika och hennes butik Scrapperiet kommer finnas på plats.

Lördagen den 13 Oktober kl 10-21 är ni välkomna till Nässjö (ca 4,5 mil utanför Jönköping) och scrappa med oss!
*Psst* Vi har bra tågförbindelser hit Wink

Vi väntar in besked från catering- firman innan vi går ut med kostnadsinfon ;)  det kommer hamna runt 200 kr.

Är du intresserad av att komma? (klart du är! ;) skriv ett meddelande till mig i kommentarerna så återkommer jag i din blogg, eller PM:a mig på Scrappiz Jag heter Linxen även där ;)

Varmt välkomna att hälsa på i Nässjö!



Kommentarer
Postat av: Mette

Jag såg minsann denna och den är ju hur fin som helst! Så grattis till publiceringen! :)
Kram
Mette

2007-08-29 @ 10:32:44
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Grattis... valde du blått en av mina favorit färger,men jag tog rött och fanns också med.
Gillar din mycket, snyggt att lägga pappret så snett, det gillade jag. Kram Aase

2007-08-29 @ 18:28:51
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Emma

Vilken fin layout!

2007-08-31 @ 10:56:49
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Mia

Jättesnygg LO! Hade varit så kul att scrappa med er i Nässjö....men tiden räcker inte till. Det finns så mycket man vill göra! Ni får ha det så toppenkul!
Kram Mia

2007-08-31 @ 16:04:58
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0