Puh...då var denna helgen över...

...har jobbat hela helgen, så nu är jag rätt så glad att helgen går mot sitt slut.

Ser istället fram emot nästa helg...då ska jag och sambon nämligen åka till Göteborg! Och ni kan nog gissa vad jag ska göra där...just det:

JAG SKA PÅ NORDISKA STÄMPEL- OCH SCRAPMÄSSAN!!! TJOHOOO!

Ska bli såå kul! Men min plånbok kommer inte vara lika glad efteråt ;) Som tur är fyller jag år veckan efter så det kanske blir nån liten present-peng då ;)

Har inte scrappat nåt alls i helgen, bara planerat två sidor. Måste börja med kortet till min arbetskamrat som ska sluta hos oss och flytta till Göteborg. Ska vara lite hårdrocksstil på det...får se hur det blir, kanske visar det här sen om det blir någorlunda bra.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0