Äntligen helg!

Jag är ledig Fredag- Söndag, Tjohooo!
Detta inträffar bara var 3:e helg då jag jobbar 2 helger av 3 på mitt arbetsschema, så jag är alltid extra glad när det är dags för denna ledighet!

Jag ska ägna så mycket tid det bara går åt pyssel!
Har ju en del månadspaket från USA och ett från Canada som ligger här och väntar...ska bli såå kul att sätta tänderna i dem!
Sen ska jag städa och börja göra iordning min nya scrap- hörna, detta innebär också att jag måste rensa ur bland mina pyssel-saker så det blir nog en del på Tradera den kommande veckan, och kanske en annons på Scrappiz.

Hoppas att alla får en härlig helg med massa pyssel och välfötjänt ledighet!

Här kommer några LO's som jag glömt ladda upp:

Den här är gjord med amerikanska Scrapbook Nooks April- månadspaket:
image32

Och den här är en av sidorna i albumet jag gjorde till min pappa när han fyllde 50 år i vintras, bilderna är från 1957.
Visst var han söt som baby? *ler* Farmors smeknamn på pappa är "Lilleman" eftersom han var 3:e barnet och farmor trodde han skulle bli det sista...men sen fick pappa två yngre syskon *S*
image33

Må väl!
//Linda

Kommentarer
Postat av: Mette

Jättefina layouter! :)

Gillar verkligen pappret som du använt i Plocka blommor!
Superfint!

Kram
Mette

2007-05-12 @ 16:18:25
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vilka otroligt fina LO´s du har gjort! Jag är imponerad!

2007-05-12 @ 22:26:44
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: favvismaria

Men åh vilket fint papper du har på den översta LO! Snyggt!

2007-05-30 @ 15:56:34
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0