Här kommer några nya LO's

Det var ju cyber crop på Scrappiz i helgen, tyvärr jobbade jag men hann i alla fall med ett bidrag till skisstävlingen:

image29

Behöver jag säga att jag älskar dessa underbara papper!? *S*
Tror jag har köpt på mig ett helt lager...plus att jag har beställt Scrapaddicteds månadspaket där en del av Sassa Frass Lass papper också är med *Hoppasansa!*

Den här LO'n gjorde jag för någon vecka sedan, kändes lite knas at tänka på hösten men jag gillar fotona på Tilda:

image30

Har precis komit hem efter att ha jobbat natt. Nu är det snart dags att hämta Tilda hos sin pappa, den lilla stackarn har haft feber, hoppas hon är bättre idag.

Ha det gott!

kram Linda

Kommentarer
Postat av: marieg

Oj så mycket fint att titta på! Lycka till i skisstävlingen!!!

2007-05-02 @ 20:30:21
Postat av: Mette

Jättefina layouter du har gjort!
Jag gillar speciellt Kladdig!
Underbara papper och blommor! Var har du köpt de blommorna????

Kram
Mette

2007-05-02 @ 22:33:29
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: nilla_r

Åh, så fina sidor! "kladdig" är ju helt underbar! Och vill du bli av med lite papper i lagret så finns ju jag....;-) /Pernilla

2007-05-04 @ 12:36:11
Postat av: påhlsson

oh den översta är alldeles underbar.... du har verkligen fått till det med dessa fantastiska papper....

2007-05-04 @ 20:19:54
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0