Snart är det många som tar studenten...

Min yngste bror tog studenten förra året men bilderna har av någon anledning bara blivit liggande...

I förrgår tog jag tag i ett av fotona, och igår blev det färdigt.
Det är jag och min lillebror på fotot.

image39

Jag har använt mina Autumn Leaves clear stamps Flourishes 2 på bokstäverna och grundat med pearl gloss så de skimrar lite i pärlemor.
Har även använt flourishes på 2 ställen i bakgrunden.

Antar att jag inte var ensam om att se melodifestivalen igår...
blev besviken att The Ark hamnade så långt ner men det var väntat från min sida.
Hade räknat med att Ukrainas urflippade låt skulle hamna långt upp och det stämde tyvärr.
Serbien, som vann, var en hyfsad låt så det var rätt okej.
Tyckte Vitrysslands bidrag var bra.
Vad tyckte ni?

Ha en fortsatt härlig Söndag!
//Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken fin studentlayout! Gillar färgerna!

2007-05-15 @ 17:50:02
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Mette

Jättefin!
Vilket fint papper!

Kram
Mette

2007-05-15 @ 21:06:38
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0