Smällt med bilen och nya alster...

Fy vad trist det känns idag...
Jag har smällt med en annan bil...Nu är min bil rejält tilltufsad i framdelen *ledsen*
Men det var tur att varken de i den andra bilen eller jag blev skadade.

Nog om ledsamheter.

Det var längesedan jag uppdaterade här.
Tiden rullar på alldeles för fort!
Jag har:

* Fått bättre arbets- schema på mitt jobb
* Varit på mässa i Göteborg med min kompis Camilla
* Fyllt 25 år och blivit uppvaktad med råge! ;)

25- årsdagen var ett väldigt hemlighetsmakeri...jag blev hämtad av en bil och försedd med ögonbindel ;)
När jag åkt ca en halvtimme stannar bilen och någon hämtar mig och leder in mig i en byggnad...och när ögonbindeln tas av sitter mina goa vänner vid ett bord inne på en jättemysig restaurang!
Hade ingen aning om detta och det var sååå kul!

Efter att ha ätit fläskfilé- planka och avnjutit många goda skratt bar det sedan iväg till Anneberg där det väntade massa godis, snacks och god dricka...samt en kareoke- maskin!

Tusen tack för en underbar 25- årsdag Mia, Sara, Johanna och Camilla!!!

Mässan i Göteborg var kul, men att stå 35 minuter i kön in var mindre kul ;)
Handlade inte så mycket som förra året dock, det var alldeles för mycket folk för att kunna titta och handla så mycket som man ville.

Här kommer lite nya LO's, tyvärr får jag inte till fotograferingen av dem med min kamera så de ser suddiga och sneda ut...

image109

image110

image111

image112

image113

image114

image115

image116

image117

image118
Bakgrundspappret på den sista är limegrön som Tildas napp men det ville min kamera inte gå med på ;)

Jag har lovat mig själv att uppdatera här varje vecka i fortsättningen! :)

Och Pernilla, Tack för taggningen! Ska fixa med det så fort jag hinner!

Ha det gott alla!

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: MarieG

Hej!
Men vilken tur att det gick bra trots allt, med krocken... de får berätta mer sen! Förstår att man är skärrad efteråt...
Vilka fina layouter!
...och givetvis, GRATTIS i efterskott!!!
Kram MarieG

2008-04-11 @ 20:56:24
Postat av: Pernilla

Skönt attdet gick bra - hoppas vi ses snart! Det var länge sedan!

2008-05-09 @ 22:11:28
URL: http://nillar.wordpress.com
Postat av: Angelica

Hej, skoj att hitta nya bloggar varje dag så man kan kika in hos andra...fina Lo's tycker jag!!du är väldigt duktig...jag håller mig till att göra kort=)

mvh angelica

2008-10-10 @ 12:13:40
URL: http://www.kortmakeri.se
Postat av: Maria

Oj, vad massa fina LO´s du gör! Jag har än så länge bara gjort kort, men skall börja göra LO´s nu. Här kommer jag att hitta mycket inspiration!

/Maria

2008-10-26 @ 20:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0