Om mig :)

 Min allra första blogg! 


Här kommer jag skriva lite om mitt skapande och kanske lite annat också :)
Det kommer också lite bilder av det jag gör.
Jag har scrappat sedan Maj 2005 och för ca 1 år sedan kom jag i kontakt med ett gäng härliga scrappare här på Höglandet! :) Ni är fantastiska tjejer!  (ni vet vilka ni är)
Sedan dess är jag helt fast i denna hobby och på senare tid har jag även börjat göra lite kort och har upptäckt motivstämplarnas underbara värld!

Jag blir 24 år i April, bor på småländska höglandet i Jönköpings Län, i en lägenhet tillsammans med min sambo och min snart 3-åriga dotter från ett tidigare förhållande.

Arbetar heltid som Personlig Assistent.

Hoppas någon kan hitta lite inspiration i det jag gör eller tittar in bara för att säga Hej! :)

Ha det gott alla!

/Linxen/Linda


Kommentarer
Postat av: MarieG

Hej!
Jättekul att du skaffat en blogg...
Här kommer jag bli en flitig besökare!
Hoppas vi kan scrappa tillsammans snart igen!

2007-03-13 @ 11:10:41
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0